mamma, du måste "fejsa" verkligheten säger hon stadigt när jag speglar min mage efter att ha kört GI-fettdiet i två veckor, mår illa och fått kronisk magkatarr.

min dotter är en dec längre än mej. hon har en kropp som man kan se på disneyfilmer. jag är 160 cm och har kört alla dieter man kan tänka sej.
just nu kör jag en fettdiet. man ska äta fett och grönsaker. en drastisk GI-variant som ska ändra ämnesomsättningen. jag mår illa och har sursura uppstötningar.

det är grått och blött. jag längtar till våren.

dagens visdomsord:
"mamma, du måste fejsa verkligheten"

jag vet inte riktigt vad hon menade. men det låter smart.

på promenad i en dalaskog

Kommentarer
Postat av: Emma

Mäh...vilken helt härlig bild



Fejsa verkligheten är sannerligen inte alltid det lättaste. Helst inte för en drömmare som jag ;-P



God morgon förresten

och kram

2009-01-29 @ 08:11:54
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0