jag och min tonårsdotter bor på 38 kvadrat; och idag ska vi få se hur det ser ut då hon städat sin garderob

min dotter är femton. hon ska fylla sexton i maj. ett sånt semesterbarn.
vi bor på 38 kvadrat på hornstull. jättetjusigt och trendigt. jag har min garderob i städskrubben i hallen. städskrubben. den bor under min säng som står i hallen.
jag bor i hallen kan man säga. mina underkläder ligger i de två nedersta kökslådorna. mina korsetter hänger i städskrubben. jag har en sabla ordning måste jag säga!
min dotter har kontoret som garderob. ungefär 30% av lägenheten.

idag ska vi få se en bild på hennes garderob då den är nystädad.

var sak talar för sej själv


dagens visdomsord:

"alla mulliga medelålders flickor borde äga en korsett.
och då kan man ju undra varför HM och lindex
envisas med att bara ha korsetter i 75B???"

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe...du är rolig du sötpötgroda. Varför borde man det? Jag är både mullig och medelålders men jag vill då inte ha nån korsett...hm...nope..det är obehagligt stelt och inte ens snyggt på mig. Men det är ju MIN åsikt förstås, som för övrigt älskar prickiga, rosa bomullsunderkläder...hihi,...you know :)

Kram påre´

Miss you

Emma

2009-01-27 @ 09:27:38
URL: http://livskrafter.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej igen hörru

Nej jag tror inte man kan skriva privat faktiskt. i så fall har jag itne hittat det iaf. Då blir det ju mailen:)

kram på re´

2009-01-27 @ 13:38:15
URL: http://ww.livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0