anna är på väg på möbelmässa och funderar över sannolikheten och den procentuella sanningshalten vad det gäller katastroftankar

jag är precis som de allra flesta flickor. nu har min pojkvän inte hört av sej sen igår morse.
och då tror jag att han har hittat någon annan och har redan börjat planera hur jag rent praktiskt ska forsla mina saker från hans hus.
det där har mycket lite med verkligheten att göra har jag lärt mej. det är mycket sällan katastroftankar stämmer. inte ens en promille faktiskt.
i verkligheten är jag på väg på möbelmässa i älvsjö. jag har spets BH och boxerschorts på mej. samt stayups. där fastnade jag. garderoben är inte vad den borde vara. nu när jag har jobb och pengar har jag inte tid att handla?
man kan inte träffa generalagenten för GRANGE-möbler i trasig punkklänning!

jag behöver en personlig assistent. det måste ju räknas som hushållsnära tjänst.

dagens visdom:

tid är pengar
- men vad ska man med pengar utan tid


jag ska rota reda på en snygg sommarbild på mej själv i mina album
ifall det nu ändå är så att han faktiskt lämnat mej
så måste jag ju marknadsföra mej lite snyggare än visningsbilden

det är jag, men för tillfället är jag mer sådär februarigrön

som sagt. för tillfället är jag mer februarigrön
så det är i stort sett bara färgen som skiljer :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha..va kul :)

Men här finns inga hemligheter ;) Eller ja du kan ju kika först..he he!

Du behöver inte utmana 6 stycken,jag utmanade bara 5.

2009-02-08 @ 11:46:30
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: Emma

VACKRA FINA DU !!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-09 @ 09:06:14
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0