microblogg, lördag kväll på jobbet


..i morse hade jag det mysigt och lullade runt eftersom jag skulle börja jobba kl 12.00. jo, jag har ett jobb nu. ett jobb som man GÅR till. inte ett sånt som man gör hemma som folk inte tycker är ett RIKTIGT jobb..
hursom så kom jag som tur var på att tandborsten satt i munnen ute på gatan då jag skulle tända en cig.

vilken jävla tur att man röker!
det hade ju sett så dumt ut med tandborste i munnen på bussen..



jag har lite olika saker på min butik
det här är min godisskål - visst har godisarna härliga färger

jag finns på karlbergsvägen 25 i stockholm
precis mellan odenplan och st:eriksplan
där jag leker affär!

välkommen du med

Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga färger :)

Kan jag behöva en mnåndag i FAGERSTA n'är jag helst av allt vill tillbringa mina dagar i Götet :(

kramisar

2009-02-09 @ 09:05:04
URL: http://livskrafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0